Cum comand?

Sucurile noastre sunt proaspete, pregătite pe bază de comandă prealabilă, beneficiind de toată grija și atenția noastră în prepararea lor. Din aceste motive, este nevoie de timp suficient și o planificare atenta a procesului de producție și aprovizionare cu fructe și legume ce intră în componența sucurilor.

Va rugăm așadar, să plasați comanda dumneavoastră de sucuri în conformitate cu termenele și condițiile specificate de noi. Va rugam de asemenea, sa acordați o atenție special a politicii noastre de anulare a unei comenzi deja plasate.

Prin plasarea unei comenzi, va exprimați acordul implicit și explicit pentru Termenii și Condițiile noastre.

PLASAREA UNEI COMENZI
  1. Toate comenzile trebuie sa fie plasate cu minim 2 zile lucrătoare înaintea datei efective de începere a preparării de sucuri din fructe și legume.
  2. Odată plasată comanda, recepționarea acesteia de către FreshOnline SRL va fi confirmată printr-un e-mail. Va rugam sa verificați cu atenție, odată primit e-mail-ul de confirmare, ca data de începere, durata programului, tipul programului, adresa și detaliile de livrare precum și orice alte cerințe ați menționat la plasarea comenzii sunt corecte. Corectitudinea informațiilor din e-mail-ul de confirmare este responsabilitatea dumneavoastră. În cazul în care nu primiți e-mail-ul de confirmare în maxim patru ore (în intervalul orar 8:00 17:00) vă rugăm sa ne contactați. O comandă se considera acceptata doar în momentul în care ați primit e-mail-ul de confirmare din partea FreshOnline SRL.
  3. La încheierea sesiunii de cumpărături, în cazul plătii prin card bancar, vom face doar o autorizare a tranzacției. Plata efectiva și implicit debitarea contravalorii comenzii de pe cardul dumneavoastră, va fi confirmata de către noi, printr-un al doilea mail care va conține și factura aferenta comenzii plasate.
  4. Va rugam sa ne furnizați o adresa de livrare sigura și validă/funcțională, unde va vom putea găsi în timpul programului nostru de livrare sau sa va asigurați ca la adresa specificată va fi cineva care va prelua comanda
ANULAREA UNEI COMENZI
  1. Orice anulare a unei comenzi deja plasate trebuie făcută cu minim o zi lucrătoare înaintea datei efective de începere a programului. De exemplu, dacă data de începere a sucului preparat este într-o marți, nu puteți anula comanda mai târziu de ora 17:00 a zilei de vineri din săptămâna anterioară. Orice anulare tardiva a unei comenzi se va taxa cu întreaga valoare a respectivei comenzi.
  2. În cazul în care anularea unei comenzi se face înaintea termenului limita, veți putea alege între (i) returnarea contravalorii comenzii  și (ii) convertirea sumei plătite într-un credit pe care îl veți putea utiliza ulterior pentru o nouă comandă
  3. Regretam ca nu vom putea rambursa contravaloarea comenzii sau convertirea acesteia într-un credit viitor în cazul anularii comenzii după data limita. Va rugam sa înțelegeți ca produsele sunt făcute pe comanda și nu avem o alternativă de valorificare în cazul unei anulari intempestive.
  4. Pentru evitarea oricărei confuzii, reprogramarea datei a unei comenzi/sau schimbarea conținutului unei comenzi va fi tratata ca și o anulare a respectivei comenzi, supunându-se acelorași Termeni și Condiții.
  5. Comenzile anulate prin invocarea unor motive medicale după data limită de anulare a unei comenzi, vor fi tratate individual, modul de soluționare a acestora fiind decizia exclusivă a FreshOnline SRL.
  6. Orice anulare a unei comenzi va trebui sa fie acceptata de FreshOnline SRL telefonic (și confirmată ulterior în scris) sau printr-un e-mail de confirmare a anularii, ce va fi trimis dumneavoastră in timpul programului nostru de lucru (8.00-17:00).
CONDIȚII GENERALE

Utilizarea creditului rezultat din anularea unei comenzi înainte de termenul limita, vor fi valabile pentru o perioada de un an de la data la care au fost acordate.

  1. Confirmarea plasării unei comenzi nu se va face decât după efectuarea și confirmarea plații contravalorii acesteia. Plata se poate efectua prin card de debit/credit sau transfer bancar în contul FreshOnline SRL, căt și numerar la livrare doar în București.
  2. Sucurile FreshOnline SRL sunt proaspăt presate la rece în spațiul nostru de producție, sigilate, împachetate la rece și ulterior livrate către dumneavoastră cât mai repede posibil. Ele sunt nepasteurizate și, dacă sunt păstrate în conformitate cu indicațiile noastre (a se vedea condițiile de păstrare menționate pe etichetele produselor), vor rămâne proaspete pentru 72 ore după livrare. În cazul în care condițiile de păstrare indicate de noi nu sunt respectate sau consumarea lor se face ulterior datei de începere indicate de dumneavoastră, nu putem garanta prospețimea lor și nu vom rambursa sau credita contul dumneavoastră de client pentru contravaloarea sucurilor alterate.